stackars vuxna barn.

jag skulle helt seriöst kunna döda för ett mål hemlagad mat just nu.
kan inte tänka mig att äta en hårdbrödmacka eller någon micromat.
men 1. jag är sjuk. stackars mig. 2. man kan inte laga mat i mitt "kök".
tänk om grannen kunde knacka på och säga "maten är klar" 
och ge mig kötbullar och potatis eller något liknande. mmmm!

men nej, istället får jag nöja mig med följande:



hahah, stackars mig, eller hur!?

(ja , jag sminkade mig imorse. för jag tänkte fara till jobbet. sen pratade jag med david, hade ingen röst och insåg att febern kändes värre. bra val att stanna hemma, mår fortfarande hängigt och har haft konstiga drömmar. om pappa bland annat, han var sjukt stolt över mig för att jag var duktig på att skära upp tårta på ett bra sätt. sen åkte vi rutschkana till halmstad)

Kommentarer
Postat av: emilie

stackars dig" !

2011-11-02 @ 11:21:21
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0