heavier than heaven.

ligger som jag lovade nedbäddad i soffan.
valde att plocka fram boken om kurt cobain. det var för länge sen jag läste den.
har blivit så lite av det. säkert för att den är på engelska, inte för att det är svårt -
men jag drar mig för att göra det. sen har det blivit mycket annat. wow, bfriend, wow, wow, wow. typ.

men när jag väl läser den är jag hookad, den är så bra och intressant. lätt mitt bästa bokköp på länge.



"my lyrics are a big pile of contradictions. they're split down the middle between very sincere opinions and feelings that i have, and sarcastic, hopeful, humorous rebuttals towards cliché, bohemian ideals that have been exhausted for years. i mean to be passionate and sincere, but i also like to have fun and act like a dork."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0