it's monday i'm in love.

godmorgon.

vilken helg jag har haft.
stundtals fantastisk stundtals fucked up.
har genomgått någonting jobbigt men hade min älskling vid min sida som var sjukt underbar.
vi har myst med hockey, wow, film, serier, bär, paj, glass, finns i sjön och såna saker.
igårkväll hade jag det jobbigt men det löste sig, och efter många om och men somnade jag halv 4.

det var svårt att kliva upp imorse, förstod inte vad som hände när klockan ringde.
snubblade runt och yrade , höll på att ramla flera gånger. speciellt på toan där det är kolsvart.
måste komma ihåg att köpa en lampa så jag ser vart jag sätter mig när jag ska kissa. obs, viktigt.

nu är det dags för en ny tid. tar ett djuuupt andetag och ser framåt. kommer bli king! det känner jag på mig.

PUSS

mvh level 85 prittygörl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0