you are what you create.

hey guys!

idag har jag pysslat lite på lunchrasten.
skrivit och klippt ut lite bokstäver som ska upp på väggen hemma.
har även tänkt vända upp och ner på lägenheten och jaga hammare och spik ikväll.
jag måste få upp lite tavlor, trots att hyllorna fortfarande inte kommit upp på väggen.

måste även fixa SÄNGBENEN, orkar inte ligga "på golvet" längre. måste köpa mindre muttrar.
ny bäddmadrass är också viktigt, så jag ligger mjukare. i dagsläget har jag en spiral i ryggen.

dagens plus, hittills
- fick sms från min bff som varit med om en olycka, tänkt på honom mycket.
- min favorit ringde just, jag blir så sjukt energisk av att höra hans glada röst.
- morgonens kund som lovordade mig, sånt gör en otroligt glad och lite stolt.
- känner mig piggare än på länge. även innan de 2 redbullen och 4 kopparna kaffe jag hinkat i mig.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0