- 09:02

1.
igår betalade jag in flames-biljetten.
resan till oslo är redan fixad och klar.
idag har jag bokat flyget till arlanda.
nu är det bara väntan kvar, saknar j.

2.
mitt team på jobbet är fantastiskt.
vi har en liten tävling tillsammans,
har roligt hela tiden och är duktiga.

3. 
jag har en ny väckarklocka till mobilen.
den ska väcka mig när jag sover lättast.
kände mig utvilad när alarmet gick igång,
men nu däremot har jag sömniga ögon.
dricker lite redbull sugarfree (standard)
för att komma igång. 

4.
jag blir tokig hemma i lägenheten.
måste få upp hyllor och saker på väggarna.
jag trivs inte med nakna, ljusa väggar och
högar av inspiration i ett hörn. det ska UPP.
synd att jag inte har några saker som behövs,
ingen händighet och ingen som tar tag i saken åt mig.

5.
min dammsugare är trasig. 
jag har inte städat sen sista helgen i juli.
idag får jag låna en dammsugare av grannen.
nu ska jag städa och styra upp råtthålet jag bor i.

6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0