i only have two photos in my hand...

det är så roligt när någon ny ska börja på vårt jobb
alla granskar deras utseende när de går genom lokalen
(eller alla och alla, jag och mina närmaste iallafall)

idag gick en rätt ung, fräsch snubbe förbi.
leenden i vissas ansikten, andra muttrade
"kaxig gångstil"

vad sjukt att vi sitter här och nästan drar
samma betygsättning som man hade i 13års åldern:
"en svag åtta på honom", "hon hade ju bara massa löshår"
"för självsäker" "slappa kläder, vem går på intervju i mjukisbyxor?"

tror vi att vi jobbar på en modellagentur? vet inte. men jag känner mig som tyra banks.
den fantastiska modellen, programledaren för top model. är det oförskämt att be de nya arbetstagarna
att smiza med ögonen och träna på sin signature walk? det här är ju faktiskt inte vilket jobb som helst..






hähä, skämt åsido


jag har blivit medlem i luleå hockey,
bli det ni med annars jävlar hälsar bulan och jag.

ps. för er som inte fattat det gillar jag bulan
han ger mig gåshud ibland, får mig att le ofta och gör mig alltid varm i hjärtat.

därför blev jag glad när jag i torsdags pratade med en kund som lät precis som han


ringde upp idag. kunden ville inte marknadsföra sig. jag försökte dra ut på samtalet ändå,
han lät ju som bulan och gjorde mig bra. jag sålde i samtalet efter. bara på glädjen. tack bulan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0