monday!

god morgon världen

jag har haft en skön helg.
inte en droppe alkohol, ingen rörelse.

fredag: middag med ricky på socialize,
åt lammkött och drack en pepsi max.
sen gick vi förbi hemmakväll, köpte godis,
pratade om en road trip som inte blev av.
istället skildes vi åt vid nio och jag spelade lite wow
innan jag la mig och sov vid TOLV. sjukt!

lördag: vaknade först vid sex, sket i att kliva upp då,
låg och drog mig till halv tolv istället. spelade lite wow,
började tvätta kläder. fyra maskiner blev det totalt. 
sen skulle jag börja städa, men allting bråkade med mig.
dammsugaren vägrade fungera och när jag skulle diska 
kunde jag inte vrida på vattenkranen. låter sjukt mycket
som undanflykter, men den här gången var det faktiskt så.

vid nio bestämde jag mig för att ge upp mina försök.
gick till dejv och väckte upp honom, kollade på massa idol,
segade i soffan och åkte sen hem och hämtade min dator.

spelade wow hela natten. jag vaknade sent igår och såg två
filmer innan jag gick hem och läste heavier than heaven och somnade tolv.

och här sitter jag nu. på jobbet. dricker kaffe.
och undrar hur fan jag kunde sova så mycket i helgen.

DET VAR SÅ SKÖNT. 

PS. jag är världens gladaste tjej för jag ska till luleå på torsdag! hockeypremiären! :DD DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0