saturday night in.

sitter hemma och ser lite film, har just duschat och myser under täcket.
tänker lite på gårdagen. hur jobbigt det är när det blir sådär i mitt bröst.
och sen på ännu värre saker: när någonting händer någon jag bryr mig om.
har varit förbannad hela dagen på de två idioterna som var sinnessjuka inatt.
jag kan inte förstå, jag kan VERKLIGEN inte förstå hur man kan vilja skada nåt så vackert.

luleå förlorade mot hv borta idag. vad är det som är fel? - de är överskattade.
hatar att så många tippade luleå som guldlag innan säsongen drog igång. hatar tröjorna,
de måste förlora lite på grund av de fula tröjorna med rabiesbjörnen mitt på bröstet.



nu ska jag spela wow / läsa eller se någon serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0