thursday i don't care about you

åh. försov mig imorse. vaknade kvart i åtta av att ricky ringde mig.
jag hoppade i ett par byxor, drog på mig en tröja och sprang ut i regnet.
alltid lika trevligt när man börjar dagen med att sminka sig i bilen på väg till jobbet.

igår var jag hemma hos sötnosn och höll honom sällskap när han pluggade.
blev riktigt imponerad av hans kunskaper och hoppas att provet går bra idag.
kunde dock inte somna så jag vandrade hem vid ett inatt. därav försovningen.



nu har jag iallafall laddat upp med frukost, en red bull sugarfree (måste sluta överkonsumera det)
och lite uppiggande samlyssning med mirri, anders och jocke. en order på morgonen satt fint det med.

lejters, MVH /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0