thursday i don't care about you



good morning sunshines

idag ser jag ut som en zombie, men är ganska fin ändå.
för mitt hår är olika långt och jag går i skor med klack.

det är den första dagen på den nya månaden och nu ska det gå bra.
börjar med att svepa två snabba koppar kaffe, köper energidryck och
känner efter först när jag kommer hem i eftermiddag.

har ont i magen fortfarande, startade vid lunch igår.
väldigt drygt. pratat lite med sjukvårdsupplysningen.
måste eventuellt åka in till akuten senare under dagen.
hoppas att det går över snart. orkar inte åka dit....

dagens visdomsord från er väldigt kloka bloggare:


men ps ps ps . jag får spykänsla när jag ser bilder på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0