and if i ever see ya, my heart is gonna bleed






imorse vaknade jag och var stressad.
gick in på facebook och fick en klump i magen.
så jag gjorde något förhastat och blockerade X.

sedan kom magda för att hämta katten.
men vi kom fram till att han ska stanna hos mig ett tag till.
det känns skönt att ha någon här när man är mer ensam än vanligt.

vi åkte istället och åt mat sedan tog vi en liten utflykt med bilen.
körde omkring lite här och var utanför stan. hittade en superfin by att bo i.

efter hon hade släppt av mig hemma kom jenny förbi en sväng.
det var skönt att träffa henne och prata lite. vi ses nog mer imorgon.

nu spelar jag wow för att skingra tankarna.
fick ett telefonsamtal ikväll, det gjorde mig fundersam.

men, som sagt, ska skingra tankarna.
jag ORKAR inte lägga mer energi på det där.
kanske genom att rita, det var skönt igår.

skulle vilja ta en löptur, men det är lite sent för det va?

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0