hello guys.

hej.

jag har ingen dator så jag har inte kunnat skriva någonting på ett tag. 
min dator är inlämnad och jag hoppas att jag får tillbaka den snart. 
blir tokig utan att kolla upp massa saker, se serier, spela wow osv.

annars då?
allt har vänts upp och ner. jag väntar på uppgången igen nu.
ifrågasätter mitt eget sätt att tänka ibland. det enda jag vill ha
är en stabil tillvaro utan att behöva oroa mig för onödiga saker.
bara kunna andas ut och veta att allting är som det ska.

jag hoppas att det kan bli så.
men jag är absolut inte säker på att det är möjligt.

allt jag är säker på att jag behöver en stabilitet.
och att jag ska göra allt för att få en tryggare tillbaro.
vad som än krävs. jag ska inte hålla tillbaka längre.

viktiga punkter
- ärlighet
- TRYGGHET

passar det inte så passar det inte.



over and out (hörs om 1-4 veckor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0