ingen kommer åt mig

vilken ovanligt fullspäckad dag jag har haft idag.
uppe med tuppen klockan 7 för att åka till sjukhuset.
hade ett informationsmöte med en kvinna, fick med lite grejer att tänka på.
känner mig hoppfull men samtidigt är jag lite rädd att det inte ska vara rätt.
hoppas att en annan sak slår in istället > men det verkar ta otroligt lång tid.

sedan åkte jag hem och vilade lite, såg några avsnitt av oth innan jag skulle iväg igen.
blev bjuden på middag (och fick med mig massa mat hem, lyxigt som fan)

hade långa, väldigt givande samtal över några koppar kaffe.
kom nyligen hem, har städat undan lite grejer som låg på golvet,
lagt sängkläderna i tvätten, tänt lite ljus och gjort det lite mysigare.

nu ska jag träffa en kompis och ta en promenad, 
sen dyka in i en bok jag fått låna som förmodligen är sjukt jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0