jag lever bara på natten.



mellan 14 - 00 gjorde jag detta:


- vaknade
- somnade om
- vaknade
- steg upp
- drack kaffe
- tittade på oth
- facebook
- drack kaffe
- gick på affären
- blev raggad på
- gick hem
- gosade med katten
- drack kaffe
- åt två mackor
- såg big brother
- tittade på oth


mellan klockan 00 - 03 gjorde jag följande:

- tog en 45 minuters promenad
- pratade ut och funderade
- tittade på oth
- facebook
- gosade med katten
- skissade på tre teckningar
- målade med akvarell på duk


jag trivs bäst på nätterna.
det är då jag får saker gjorda.
jag är nöjd med den här natten.

det känns bra inombords.
trots att tavlan kanske inte blev så snygg,
skisserna kanske inte höll så hög klass och min hjärna kanske snurrade in sig
så har jag åtminstonde åstadkommit någonting. jag har levt ut kreativiteten och slutat gömma mig.

ska belöna mig med 2 sömntabletter och ett avsnitt one tree hill.
imorgon är en ny dag, kanske kommer jag igång tidigare då? hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0