poetry night





jag kunde verkligen inte somna inatt, låg och vred mig länge i sängen.
när jag väl somnade drömde jag en helt sjukt dröm om en douchebag.
vaknade upp för 1-2 timmar sen och är fortfarande jättetrött.

ikväll blir det nog sömntablett, pallar inte ha drömmar som den inatt,
den saktar ner min process. jag försöker just nu skaka av mig känslan.

igår pratade jag med två personer om en sak, det de sa kändes olustigt.
men jag får gå in i situationen och försöka se det de så tydligt ser.

var egentligen bortbjuden på middag idag men jag känner mig som en zombie,
vet inte om jag orkar träffa någon. har mycket som snurrar i huvudet och jag vill måla.

igår satt jag i några timmar och kluddade, det blev INTE snyggt. men det är alltid bra att träna.
det var länge sen jag ritade något sist. jag måste försöka hitta feelingen, ska tända ljus i hela
lägenheten ikväll och lyssna på någon mysig musik.

förutom det: trivs bra med gardiner och katt.
och den nya fotoväggen ger mig inspiration.
ska försöka få upp något på den stora, kala väggen snart. tänker på mitt flickrum.

sitter och tittar på katter på blocket. måste skaffa en nu när jag blir ensam igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0