stupid girl.

som jag skrev så satt jag och läste en massa olika trådar på flashback inatt,
där upptäckte jag att en del som tagit samma medicin som jag nu har lider av
dessa biverkningar:

- sämre minne
- de har blivit dummare, trögare
- de stavar oftare fel
- de har svårt att bygga upp meningar, ser inte att det blir konstigt

detta mina vänner låter fruktansvärt i mina ögon.
det bästa jag vet i hela världen är att lära mig nya saker,
frågesporter är det roligaste jag vet och pennan har varit mitt vapen.

jag känner mig yr i skallen och lite trögare, antar att det är medicinen.
får jag alla de här biverkningarna så blir jag förstörd, då slutar jag ta den.

några bilder från igår:

svårt att bygga meningar? 



svårt att veta hur ord stavas?



och TRÖG på att förstå saker?



= missnöjd tjej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0