at the office.



åter på kontoret efter en skön helg. fick en bra start på dagen med en
brakfrukost (tack älskling) och en snabb order med en mycket nöjd kund.

nu sitter jag och lyssnar på lite musik. uscb allstars - 12 steps. så skön låt,
det var himla länge sen jag hörde dem. 2004? roligt att hitta gamla godingar.

som sagt, hade en avkopplande helg.
fredagen var väldigt turbulent och känslosam men den slutade lugnt och stabilt.
lördagen var lugn och stabil nästan hela tiden. lite rubbningar mot natten, men det
gav med sig någorlunda snabbt. och söndagen lite likadant. halvskakig start med bättre slut.

imorgon ska jag fixa lite viktiga saker, ta tag i några telefonsamtal bland annat. tvätta?
om det inte finns någon tid idag blir det nog en kväll i tvättstugan. "jippie" längtar. no-hoho-ot.

MEN jag har ett osett oth avsnitt , det ser jag verkligen fram emot att kika på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0