booklover.

tog upp kring 40 böcker från förrådet igår, trivs bättre i lägenheten nu.
de ligger utspridda på golvet och sprider ett slags sken som gör mig glad.

jag ska snart stapla dem på varandra på något lämpligt ställe (sedan hämta fler)
måste verkligen få upp hyllor på väggarna snart så jag kan ta upp alla mina böcker.
känner att det blir mer och mer mitt hem ju fler böcker som kommer in genom dörren.

har städat lite, skurat toan, försökt rensa avloppet (FY, kan man anlita nån som gör det?)
tagit bort en fläck från soffan, ätit lite middag och läst lite kafka - processen i soffan med värmeljus.

tänk vad jag har saknat alla dessa bortglömda ord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0