show him the money!

> GE HONOM HÖGRE LÖN! <
alla fans kan skänka en tusenlapp i månaden?! 

orkar inte tappa hjalmarsson, enterfeldt, fälth OCH olausson.



något annat jag har tänkt på när det gäller elitserien och luleå hockey är att det äntligen
börjat gå luleås väg. jag, som varit tveksam till final / guld hela säsongen, känner mig hoppfull.
nu när skellefteå börjat vackla på sina skridskor växer sig luleå allt starkare. och snabbt går det.

hoppas att vi vinner serien till att börja med, miljonvinsten skulle sitta fint. 
efter den milstolpen är det dags för kvart, semi och förhoppningsvis även final.
det skulle vara historiskt och väldigt stort. sist luleå var i final (-97) följde jag det inte lika intensivt. 
visst har jag alltid hejat på dem, men som tioåring är det lite svårt att åka på matcher på samma sätt.

avslutar detta med en fantastisk video. enjoy:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0