söndag.

häj häj

här ligger jag i min säng och fryser



där är jag insvept i ett täcke, vi gissar att jag frös då bilden togs
sedan ville jag verkligen titta in i kameran. vilken jävla posör (retard)
minns den morgonen, jag var glad och gick ut på en promenad.

sidetrack sidetrack
idag har jag iallafall solat (igen - fått lite färg), handlat yoghurt och diskhandskar,
varit på fika-dejt och tagit en promenad. skön dag, alltid trevligt att träffa vänner

haha, jag kände mig som en slacker när jag köpte plastglas och plastskedar på coop.
hej jag är tjugofyra år och jag orkar inte diska så jag köper muggar jag kan slänga bort.
kan vara mitt bästa köp på jävligt länge .

i fredags btw tröstshoppade min dator ÅT mig.
jag satt och slökollade på datorn, sjuk och less och trött när jag fick ett mail från modekungen.se
"din order har blivit skickad" jag blev förvånad men såg att det var saker som jag kollat på för 1 v sen.
så jag gillade läget och nu längtar jag verkligen tills paketet kommer ! new shoes :D :D :D och t-shirts.



nu ligger jag som sagt och fryser i sängen
slötittar på big brother live, de pratar om dyra kläder och skor.
det händer lite märkliga saker i det där huset, jo-e kär i blogghanna
efter hans 2 minuters sex-session i röda rummet i torsdags natt, tenny
älskar typ att klä ut sig till tjej. han har gjort det tre gånger på en vecka.

& sist men inte minst:
sitter och har beslutsångest över om jag ska beställa rosa sängkläder eller ej.
man ser så snygg ut när man vaknar med en massa rosa omkring sig. hmm.
får suga på den en stund till.

bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0