the day after valentines day.

hej hej, 

jag hade en supermysig alla hjärtans dag med min goding.
vi möttes på coop efter att jag hade pysslat ihop hans kort.
när vi kom hem till honom hade han gjort det så mysigt med levande ljus.
först lagade vi en smarrig laxmiddag sen lyssnade vi på hockey, såg film och kramades.
jag har världens finaste kille :).





nu sitter jag på jobbet, kom sent imorse på grund av snöovädret. 
har tittat på lägenheter i luleå. ska inte flytta, kollade bara för skojs skull. 
SATAN vilken fin och billig tvåa jag hittade i centrala luleå. nyrenoverat kök, badrum.


Kommentarer
Postat av: emilie

vad mysigt det lät! gullet flytta inte till Luleå :( hehe

2012-02-15 @ 15:27:50
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0