chill.

hej världen.

jag lever, om någon undrar.
började dagen med att må riktigt dåligt,
trodde först att det var magsjuka men det gick över tack och lov.

har tänkt en del idag och den klassiska frustrationen infann sig ,
den man får när man inser att man gjort något korkat och inte kan fixa det.
hoppas att det löser sig med tiden, jag kan inte göra något annat än vänta :).

ikväll är mina kollegor ute och äter och dricker gott men jag kände inte att
jag har råd att fara ut direkt. satt och funderade på om jag skulle gå dit för
att iallafall få lite sällskap när jag har lite mycket i huvudet men jag vet inte.
beställde hem lite kinamat och nu sitter jag under täcket och ser på tv. riktigt mys!



det blev så att jag färgade hela håret. orkade inte något annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0