daha iyiyim.

har suttit och segat mig i två timmar framför en fotbollsmatch,
den var inte rolig att titta på men jag höll koll för att rapportera till baby som jobbar.
när man spelat på matcher vill man gärna hålla lite koll under tiden förstår man ju.
SVERIGE vann mot nåt land som jag aldrig hört talas om. (arabiska halvön.) hmm.




jag är en tjej som inte hatar att göra fula grimaser. "bjuder på mig själv"

mår lite bättre också, bara softrock i mitt bröst nu. ska ta på mig min varma onepiece,
min feta halsduk, mina beats by dr dre hörsnäckor och ta en promenad för att varva ner.
har en klänning att hämta ut på ok och behöver lite frisk luft och rörelse. 

har fått ett par handledsvikter av min gudfar som jag tänkte prova.
hade på dem på en promenad för ungefär en vecka sen och det kändes som att det var bra! 
blev lite mer ansträngande, ska dock testa nu för att försäkra mig om att det inte var pga bakfylla.
ska sätta dem på ett lämpligt ställe sen också, så jag ser dem varje gång jag ska gå ut. lätt att glömma.

lejters, xoxo gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0