i'm stronger.

haft en fantastisk helg i huvudstaden med mina kollegor.
torsdagen var grymt rolig med vip-rum på nattklubben collage,
spegelsalen på berns salonger och förfest i sviten på hotel diplomat!



det var så kul att träffa min fina kollega lina från uppsala.

fredagen bestod av en lång konferens med hela eniro sverige, 920 pers.
på kvällen var vi proffare ganska slitna så det blev inte så mycket fest.
men allting var väldigt fint uppstyrt med trerätters och komikeruppträdande.



och nu. hemma i umeå igen..
nu ska jag bara duscha och bädda ner mig i soffan. ensam, ta hand om mig själv.

har lyckats bli förkyld så jag ska försöka stoppa det innan det bryter ut ordentligt.

varför måste vissa saker vara så sjukt jobbiga? hela tiden

xoxo
fiasko girl

Kommentarer
Postat av: emilie

ååh vad snygg du är!!!!!!!

2012-01-16 @ 13:42:28
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0