sick.

god morgon! 

så här sitter jag, snorig och jäklig. 
måste åka till jobbet om 10 min.
tvärsminkade mig bara eftersom ögonen ändå lär rinna under dagen.
längtar helt sinnessjukt mycket till klockan 17. då får jag SOVA och
dricka te och äta lite godis och se på löjliga filmer - för jag är sjuk! :D

känner mig tråkig som inte kommer umgås med någon eller så,
men jag måste prioritera jobbet i år. måste tjäna mer pengar, måste
tycka att det är roligt och jag måste verkligen vara där mer än i fjol.

hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emi

nytt år och nya möjligheter :D



kanske tilloch med möjligheter att börja gilla sitt jobb :D!?!?!

2012-01-23 @ 10:12:32
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0