- i'm broke but i'm happy

hej!

jag sitter hemma hos min granne och spelar lite wow,
han är så snäll som låter mig låna datorn när han jobbar.

som jag skrev tidigare är min dator återigen på lagning.
ni ska inte ta mina tragiska inlägg så allvarligt, jag romantiserar det tragiska.
en nära vän påpekade det i helgen och jag insåg att det stämmer så jäkla bra.

men det betyder inte att jag sitter och deppar, det är bara så vackert.
även om det stämmer till viss del så är det en del av mitt inre.
ingenting som tynger mig varje minut av varje dag.

jag mår bra. jag har roligt. jag läser mycket.
när jag får tillbaka min dator ska jag börja skriva.
det har jag längtat efter och ser fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0