about a girl.






















Du heter
: lina.
Smeknamn: linus. kines. LB. lini b.
Vad tror folk om dig? att jag är bättre än jag är. att jag är ytlig, korkad.
Vad får du oftast komplimanger för? min utstrålning, mitt kinesface när jag skrattar.
Vad säger du för att imponera på någon?
Hur imponerar man på dig? man är passionerad, engagerad, god och charmigt självsäker.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "oki, jag har ju inte berättat för henne för jag tyckte att du får berätta själv om du ville :) puss"
Hur svarar du i mobilen? "hallå" eller "tja"
Vem ringde du senast? mormor.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "hej lilla gumman. har du mycket möbler i din lägenhet?"
Antal timmar sömn inatt: 11.
Sov du ensam? ja.
Brukar du komma i tid? ja.
När mår du bra? när jag träffar mina småsyskon / är inspirerad / när det är sommar.
När blev du fotad senast? fredag för två veckor sen.
Hur känner du dig nu? glad för att luleå byter matchtröja inför nästa säsong.
Vad saknar du? DAJJE. skrivlust.
Vad längtar du till? till jenny och dajje kommer hit. trästock.
Vad använder du för shampoo? den gröna sunsilk. asbra!
Tycker du om någon just nu? ja. jag tycker om många.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? nattmänniska.
Vilken ögonfärg har du? grön.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? ja.
Biter du på naglarna? ja.
Senaste låt du hörde? no doubt - underneath it all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0