kollektiv?

tjao.

haha, vad jag deppade igår alltså!
men det vände ganska snabbt, drog ut på båten med några kompisar.
de ringde vid tio när jag satt i mjukiskläder och spelade lite dator.
så det var bara att byta om och sminka sig och stressa iväg, tror jag behövde det.

vi hade jättetrevligt. många roliga personer och sen fyllekäk.
har inte ätit skräpmat på aslänge så det var riktigt smarrigt.

nu är jag hos mamma, hon kom och hämtade mig tidigare. 
det betyder mys och lite wowspelande! 

jag kom på en konstig grej igår,
jag trivs inte så bra att bo ensam just nu.
undrar om kollektiv skulle vara nånting alltså.
får fundera lite på det. skulle vara skönt att kunna gå ut till nån om man behövde sällskap.



lejters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0