best saturday EVER

hej på er,

vilken kväll det här kommer bli!
sitter hemma hos RB som ska ut på krogen.
han är så snäll som lånar ut sin dator när han ska bort.

det betyder: WOW och mys. kommer bli onyttig, äta lite chips.
men jag dricker inte 10 öl iallafall, så jag har det som ursäkt.
men jag känner mig lite dålig ändå, hade ju tänkt vara hälsosam.
mått så bra fysiskt den senaste tiden. och blivit gladare, piggare.

jag har stängt av ljudet på mobilen och orkar inte prata med någon.
förutom dajje, rb och andra som jag är nära. det finns så många dryga personer.
igår hände det en otroligt märklig sak. jag vet inte alls hur jag ska reagera på det.
jag vet inte vad jag ska tro. ska man lita på vad folk säger om någon eller på personen ifråga?
det som kändes konstigast var det som hände efter jag hade gått hem. äh, orkar inte tänka på det.

(det är inte så dåligt som det låter men jag känner att jag vill vara lite hemlig)
det är inte något hemskt eller dåligt. bara otroligt förvirrande. :D

nu ska jag spela wow och njuta av ensamheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0