50 days.



lagomt slö i mina nya rosa sängkläder.
idag är det 50 dagars jubileum för min helnykterhet.
känns bra. slött, lite långtråkigt men riktigt jäkla bra.

jag har städat lägenheten lite under dagen.
borde göra klart allt men jag tog en paus för att se lite house i sängen.

jag vill lägga in en önskning om att alla jag bryr mig om är okej.
jag tog ett bra steg igår, i rätt riktning. för mig själv och de berörda.
gjorde det jag trodde var det bästa. mår faktiskt bättre nu efter det.

synd bara att det verkar vara för sent på ett plan?
nu ska jag fortsätta se house sen gå och köpa lite godis/mat/snus.

xoxo

Kommentarer
Postat av: emilie

Du är så himla duktig! och du ska göra det du mår bra utav!



Så fantastiskt fräsh du måste känna dig, själv så drack jag igår...och mår som ett jävla djur idag. Andra gången sen nyrår och alkohol är fan inte kul...kanske i väldigt väldigt små mängder.



2012-03-18 @ 17:28:53
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0