clean.

nu sitter jag här, två timmar senare, nyduschad och halvsur.
har väl släppt hockeyn snabbare än jag trodde. hann inte med i år?
gjorde mig själv lyckligare tack vare att jag putsade lägenheten idag.



när slutsignalen ljöd kastade jag mig på en nybäddad, rosa, fin säng.
tittade jag snett uppåt såg jag ett rosa, romantiskt ljus och lite böcker.
nu sitter jag i en avdammad soffa och tittar på en REN diskbänk och spis.
ska tända lite ljus innan bigbrother börjar. hoppas att kija åker ut men det lär väl bli hanna j.

ska lägga in lite bilder sen men jag har ju ingen usb-sladd. :\ kanske tar med den riktiga kameran.
känner mig sjukt stolt över hur städat det är. mina kompisar skulle bli förvirrade om de hälsade på.

XOXOXO fortfarande bitter men inte längre gråtande tjej.

Kommentarer
Postat av: emilie

kan inte du börja fota igen? :)



lägga upp massa fin på bloggen! puss

2012-03-19 @ 11:10:58
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0