leave some morphine at my door




klockan är 10.30 och jag har redan hunnit göra två viktiga saker.
varit på sjukhuset och haft ett givande samtal med bra planering.
jag känner mig hoppfull och kommer jobba hårdare än någonsin.

sedan har jag tagit en sak i mina egna händer,
för att slippa känna mig så beroende av andra.
jag tror det är viktigt för självrespekten.

nu ska jag lägga mig och vila lite,
sov inte speciellt bra inatt. "panik"vaknade flera gånger.
vaknade med ett ryck och var alldeles uppjagad. jobbigt.

update:
nu har jag sovit en stund. drömde en sjuk dröm om mord.
nu sitter jag med ett tryck över bröstet och grubblar, funderar
på att göra kaffe och röka lite för att få annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0