i am not a pretty girl

ibland träffar man någon som ser allt,
hur höga murar man än byggt så vet de.
de känner det och man vet att det är så.

jag har träffat några sådana i mitt liv.
men har alltid blivit rädd och drivit bort dem.
utom i ett fall. en är min närmaste hjälte: m.

förutom honom har jag dock undvikit de andra.

en person träffade jag i högstadiet. en var min själsfrände. J.
efter det träffade jag den långhårige sångaren: r. honom blev jag mest rädd för.
kanske för att vi träffades under en stormig tid då jag inte kunde släppa in någon.

jag vet att jag alltid kommer ha dessa personer i mitt hjärta.
och jag hoppas att jag en dag träffar en person som dem och vågar släppa in honom/henne.

jag måste ta mig i kragen och ändra på lite saker med mig själv, mitt liv. för att bli lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0