sunshine in the rain

söndagkväll,
kläder över hela golvet
obäddad säng, risigt hår
en blomma som magiskt nog har växt
en överlycklig kisse som värmer mitt hjärta

bra att någon värmer mitt hjärta
för idag känner jag mig kall
kall på ett skönt sätt, im walking away
helhjärtat, kallhjärtat och jag vägrar sjunka

jag har haft en fin helg med en supertrevlig fredag,
var ute med mina nya kompisar som jag lärt känna.
vi såg hockey, drack öl, gick ut på krogen och sen hem.
efterfest med skön musik, trevliga samtal och ett fint avslut.

lördag var också riktigt bra.
förfest med tegs finest. vi andades hockey. mest de, fast jag kollade rangers.
magda kom också förbi, jättejätteroligt. då slapp jag vara enda tjejen. thanks!
vi åkte på olles och där träffade jag folk jag inte sett på ungefär ett år. men saknat.
avslutade kvällen hos tegs finest med en liten efterfest. det var en bra lördag också.

jag har varit med människor som visat mig att folk kan bry sig mycket,
folk kan vara artiga, folk kan vilja vara med en. det är jag tacksam för.
saknar dock en person. dajje. 

idag var det solregn. mitt favoritväder. jag blev glad.

det var allt för mig, lejters

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Haha plötsligt händer det :D

2012-05-07 @ 23:47:22
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0