anyone else but you

åååh, jag blir så sömnig och dåsig av min medicin... hoppas fan den kommer funka nu.
ökade dosen för ett tag sen och efter det har jag gäspat säkert 40 gånger i timmen. (obs ingen överdrift)
igår sov jag mellan 19-21. sedan var jag vaken till 3 och vaknade alldeles nyss, heeeelt utslagen. 

medicinen gör också att jag blir vinglig, klumpigare (NOOO, vilken mardröm), får "dimsyn" och lite feber.
kul.... naat. men jag tror inte att biverkningarna håller i sig så länge. jag har ju faktiskt tid att sova mycket nu.

jag vill egentligen inte stiga upp. skulle kunna fortsätta sova hur länge som helst.
men jag måste promenera till sjukhuset om 1,5 h. vill inte vara helt nyvaken där.



över till nåt roligare.

igår hade jag en jättehärlig dag. åt först en god laxsallad sen gick jag till en konstnärshandel.
där köpte jag ett fint block, två blyertspennor och två fantastiska tuschpennor.
tänkte försöka mig på att rita lite mer. började igårkväll. det gick sjukt dåligt!
ååh, jag blev så less. MEN man får träning samtidigt som det är stimulerande.

måste även skryta lite: jag har lyckats med mitt livs största bedrift, nämligen:
JAG HAR MONTERAT IHOP EN IKEAHYLLA

såhär nöjd blev jag då
säker på att det var mitt luleåhjärta som gav mig styrka (okej orkade inte göra en ny paintbild)



ps. har fortfarande ingen dator så jag kan inte lägga upp nya bilder. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0